Administreaza preferintele
Preferintele dumneavoastra au fost salvate

Denon colaborează cu Katy Perry pentru a promova căștile PerL

Denon sunt încântați să anunțe un parteneriat global revoluționar cu vedeta pop Katy Perry. Parteneriatul coincide cu lansarea campaniei „Your Music Tuned Your Way” a Denon și marchează începutul unei noi ere interesante atât pentru brandul audio celebru, cât și pentru artistul muzical renumit la nivel global.

Prin fuziunea sunetului specific al Denon și a tehnologiei revoluționare Masimo AAT, ascultătorii vor porni într-o călătorie auditivă marcată de profunzime, detalii și claritate fără egal, adaptată precis profilului lor auditiv individual. Creând un profil auditiv personalizat bazat pe răspunsul complet al urechii ascultătorului, căștile Denon PerL oferă o experiență de ascultare supremă pentru fani, care le va îmbunătăți conexiunea cu noua muzică a lui Katy Perry.

„Muzica a fost întotdeauna o parte importantă a vieții mele. Nu este vorba doar de a asculta; este vorba despre a simți fiecare notă și a experimenta muzica într-un mod care rezonează cu cine sunt eu – imersată în fiecare detaliu. Și căștile Denon PerL oferă asta. Par a fi făcute doar pentru mine,” a spus Katy. „Acest parteneriat s-a potrivit perfect cu lansarea noului meu album dance-pop și va ajuta fanii mei să acceseze o experiență sonoră unică, la fel ca ei. Cu Denon PerL, fanii mei vor simți fiecare bătaie a melodiilor lor preferate, inclusiv noul meu single, „Woman’s World” și viitorul album.”

Katy Perry, cunoscută pentru individualitatea ei îndrăzneață și muzica inovatoare, este întruchiparea perfectă a angajamentului Denon de a oferi experiențe audio personalizate de înaltă calitate. Parteneriatul creativ începe cu lansarea unui spot publicitar dinamic de 60 de secunde și a unei campanii globale integrate, care este un tur de forță creativ ce îmbină tehnologia de ultimă oră cu talentul muzical vibrant al lui Perry. Reclama, care va începe să fie difuzată la nivel global pe 2 iulie, prezintă piesa ei ce urmează a fi lansată, intitulată „Woman’s World”, și este presărată cu indicii care fac aluzie la viitorul album al lui Katy, oferind un element interactiv amuzant care cu siguranță va captiva spectatorii.

„Cea mai recentă campanie a noastră este o fuziune dinamică a dedicației Denon pentru inovația sonoră și arta muzicală modernă a lui Katy,” a spus Blair Tripodi, Chief Operating Officer al brandurilor de consum Masimo. „Acest parteneriat unește capacitățile de personalizare ale căștilor Denon PerL cu spiritul de individualism și auto-exprimare al lui Katy, care este reprezentat vizual folosind aura iconică a profilului auditiv Denon. Denon PerL este un produs modern care iese în evidență și se distinge din mulțime, la fel ca Katy și noua sa muzică.”

Acest parteneriat anunță o nouă eră de colaborare de marketing între Denon și Katy Perry, cu mai multe proiecte interesante la orizont. Pe măsură ce campania se desfășoară, fanii se pot aștepta la o serie de experiențe și conținuturi inovatoare care vor continua să împingă limitele tehnologiei audio și ale expresiei muzicale.

Descoperiți puterea unei experiențe de ascultare cu adevărat personalizate, pe măsură ce Denon redefinește experiența audio alături de Katy Perry.

Vezi Denon PerL și PerL Pro la AVstore:

Total
0
Shares
Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Previous Post

HIM RAZORBLADE ROMANCE – „DISCUL CARE M-A MUTAT DE LA HIP-HOP LA ROCK”

Next Post

Garantie extinsa pentru boxele KEF!

Related Posts