Compania Crystal Cable, cea care produce mult-apreciatele cabluri audio, anunta ca vor implementa un tag NFC pe produsele lor pentru a combate comertul pe piata gri si productia de materiale contrafacute. Fiecare cablu nou va avea un tag NFC prins pe fir, ce poate fi citit de o aplicatie dezvoltata special, cu ajutorul oricarui device cu posibilitate de citire NFC.
Tag-ul contine informatii unice despre produs si comanda clientului. Prin simpla atingere a device-ului de tag, clientul poate sa isi inregistreze produsul pe numele sau si sa afle detalii importante despre acesta. Viitoarele update-uri ale aplicatiei vor adauga extra-beneficii ale tag-ului si posibilitatea de a fi la curent cu noutati ale companiei. Aplicatia e disponibila pe App Store pt iOS si Google Play store pt Android.
Solutia a fost dezvoltata de Selinko, un expert dovedit in autentificarea produselor, detectarea bunurilor provenite de pe piata gri si servicii de customer-engagement prin integrarea chip-urilor NFC (Near Field Communication) in varii produse.
Robert Winterhoff, CEO-ul Crystal Cable, a declarat: ” Aceasta solutie avansata a fost conceputa pentru a proteja clientii companiei, brand-ul, distribuitorii si dealerii nostri. Noul sistem robust de securitate va permite clientilor sa valideze autenticitatea materialelor, sa isi extinda garantiile si sa ia legatura direct cu compania Crystal Cable.”
Despre Crystal Cable
Portofoliul companiei include o diversitate mare de produse mult laudate si premiate, inclusiv numeroase cabluri, seria de boxe Arabesque si amplificatorul CCI. Parte din crezul companiei este faptul ca munca artistului merita sa fie redata si reprodusa impecabil, fara imperfectiuni, intocmai pentru a reda muzica asa cum artistul a intentionat sa fie ascultata.